Singpost ~ Quest For Amusement
SEARCH BLOG


Saturday, April 04, 2015

Allen Chen Leaving Singapore

In his recent Instagram posts, Allen has indicated that he's leaving Singapore after spending about 2 years in the Lion City.



He started here as a model and has embarked on his acting career with various stints in Mediacorp's TV Drama Serials such as roles in THE JOURNEY - A VOYAGE,SCRUM! 冲锋! , LOVE, 118, Life Is Beautiful and more.

He also spent a lot of time in the gym training and even took up Thai Kick-boxing.



阿彌陀佛~~善哉善哉~ thanks zb comma for the interview~#AllenChen

A photo posted by Allen Chen (@allen0613) on



日子一天天過,要回台的日子也近了,來新加坡從一開始當模特後來幸運的轉成演員,到現在也有兩年了。 要感謝的人真的太多,實在無法一一細數,最重要的人當然是當初幫我開啟那扇門的姐姐@paulinesayone ,接下來,我被採訪時說出來的人名是我很少提到但我一直放在心上的人,姐姐常告訴我,永遠~不要忘了給你第一個機會的人,這句話我一直記在腦中,放在心裡,所以 ,敏洋姐,我謝謝妳~;還有對我來說,亦師亦友的龍敏@liungman ,你教會我或是跟我分享的東西,我也都一直銘記在心~;@aiainbaby銘順大哥 ,我們的相處可能也就是那一兩個月《逆潮》的拍攝期而已,但你給我的印象如此的強烈,也不厭其煩的去教我這後生晚輩表演上的觀念,你對我的啟發真的很大,也讓我見識到表演的自在與無限可能性,而且能這麼近距離的看你表演才是最過癮的事,大哥謝謝你~ @xubin_,在你身上我只感受到雪中送炭,我完全的感受到你把我當兄弟,你是那樣的真性情,夠義氣,說真的,好朋友不用多,知心的就夠了,謝謝你了,我們都有夢想,那就一起往夢想前進吧~! 最後,妙音謝謝妳空出一部分的專欄來報導我的事,thanks a lot, it means a lot to me ~ #Allenchen #catwalkasia #catwalk #Qplace

A photo posted by Allen Chen (@allen0613) on







Here's wishing him a blessed journey ahead. We will miss his abs and chiseled good looks!

Source:
Allen's Instagram: https://instagram.com/allen0613/

0 comments: